23.1.2013

These are the days of our lives


-------------------------------1. Nimeni on Elena Rhea Amanda
-------------------------------2. Minulla on hyvä mielikuvitus.
-------------------------------3. Olen muuttanut yhteensä 8 kertaa elämäni aikana
-------------------------------4. Rakastan herkuttelua
-------------------------------5. Kaipaan vanhoja hyviä aikoja
-------------------------------6. Korkeat paikat ja huvipuistot eivät ole minun paikkojani
-------------------------------7. Muistan pelkästään kadulla ohimennen näkemieni ihmisten kasvoja
-------------------------------8. En pidä salmiakista
-------------------------------9. Olen aavistuksen taikauskoinen. Onnennumeroni on 9.
-------------------------------10. Välimeren maihin matkustaessa tulee hassu tunne: kuin palaisi kotiin
-------------------------------11. Voisin asua ongelmitta maaseudulla


Olen pitänyt yhtä blogia tuuliviiriä ennen.
Käytän asusteita jonkin verran
Paras kuva itsestäni on semmoinen, missä näytän juuri siltä millainen oikeasti olen; yksi parhaista ehkä ulkoasussa näkyvä missä mulla on villapaita päällä. 
Blogien parhaimmistoa: Superherostuff
Viisi asiaa, jotka haluaisin tehdä ennen kuolemaani: rakastua, asua omakotitalossa, käydä australiassa tai kanadassa, löytää kestävän ystävän, ja elää hyvän elämän.
Olen elänyt koko elämäni sinkkuna.
Yksi parhaista kesämuistoistani taisi olla se, kun uitiin riparilla keskiyöllä. Peilityyni järvi, parasta seuraa ja yöt olivat silloin vielä valoisia.
Tällä hetkellä odotan, että jalkani parantuu ja voin taas juosta.
Ihminen jonka pelastaisin, jos jotain kamalaa sattuisi, olisi varmaankin rakas iskä.
Maita joita haluaisin jo käytyjen lisäksi koluta, olisivat australia ja kanada.
Viimeisin koenumero taisi olla 9 plus yhteiskuntaopista.



1. Mitä piirrettä rakastat itsessäsi?------------
2. Muistuuko mieleen jokin hauska juttu kerrottavaksi?------------
3. Musta vai valkoinen?------------
4. Millainen musiikki saa varpaasi heilumaan sen tahdissa?------------
5. Juotko kahvia tai teetä?------------
6. Kismittääkö mikään tällä hetkellä?------------
7. Paras kuva viime kesältä?------------
8. Jos sinulle annettaisi nyt kynä ja paperia, mitä paperille ilmestyisi?------------
9. Onko sinulla jotakin hullua haavetta?------------
10. Minne matkustit viimeksi?------------
11. Kuka saa sinut aina hymyilemään?------------

Kiitos aliisalle tästä haasteesta. En haasta tähän erityisemmin ketään tällä kertaa. Jokainen halukas saa tämän
tehdä(11 faktaa itsestään, 11 vastausta kysymyksiin, 11 uutta kysymystä) tai vastata kysymyksiin edes oman mielensä sopukoissa. Good luck.

Ei kommentteja: